Airlie Beach! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Airlie Beach! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Airlie Beach!

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Peggy

31 Maart 2010 | Australië, Airlie Beach

Na een gare busrit van 6.5 uur, dan eindelijk aangekomen in Airlie Beach.
Gelijk opzoek gegaan naar ons hostel, want we hebben niet echt een goed nachtje gehad in ivm de nacht rit!

Onze geboekte accomodatie genaamd de The With Sunday Terraces, gevonden.
Ik had deze acco geboekt omdat Vicky deze al had gereserveerd.
Vond deze acco eigenlijk wat aan de dure kant, maar ja af en toe mag je best wat meer uitgeven toch????

Het wel me al snel duidelijk waaarom deze duurder was, het is geen hostel het is een appartementen complex!
We hebben:
zeezicht, eigen bed, eigen keuken, douche, bad, toilet, tv, radio en zelfs handdoeken, shampoo, conditionar, thee, suiker en echte koffie!
(kan jullie ook niet beloven dat deze spulletjes netjes in de kamer achter blijven hoor, hi hi)
Helaas is dit appartement maar voor 1 nachtje, ik ben en blijf natuurlijk een backpacker, dus moet op de centjes letten!

Morgen vertrek ik naar een normaal hostel genaamd Magnums, een gedeelde kamer met 9 andere, YEP, back to reality!

Ik verblijf in Magnums tot maandag, Vicky vetrekt morgen t/m zondag naar the With Sunday en ik wacht hier op haar, omdat ik deze reis met Marijke wil beleven.
Aangezien Vicky en ik dezelfde dingen willen zien, voor we in Cairns aan komen wacht ik in Airlie Beach op haar zodat we maandag samen kunenn vetrekken!

Ik vind het ook wel even lekker 3 dagen alleen te zijn, heb er wel even behoefte aan.

Gisteravond samen nog even Green Curry gegeten, dit is echt 1 van mijn favorieten en goedkkoop, heerlijke live muziek, een snake- bite biertje en weer netjes op tijd naar bed!

Vrijdag: Goedemorgen lezers, ik werd om 07.30 gewekt door de ideale Ozzie's nature, 6 witte kaketoes die op de railing van mijn balkonnetje zaten.
Ze hadden onderling hele gesprekken, maar vond het absoluut niet erg door deze herrie wakker gemaakt te worden, ze zijn zo mooi!

Mezelf maar even getrakteerd op een echt kopje koffie, lekker op mijn balkonnetje genuttigd tussen de kaketoes,zeezicht, what else did i need??

10.00 uur KUT, uitcheck-tijd, het was hier zo relaxt, anyway op naar reality world, 100 kilo zware backpack op, and of we go!

Nadat ik in Magnums kan inchecken, dit kan vanaf 12.00 uur, ga ik denk is even een kijkje nemen op het strand hier, tja wat hebben we het tot slecht he! hi hi hi.

  • 02 April 2010 - 08:14

    Jessica:

    Hey chicky, wat een verhalen weer allemaal. Ik lees ze allemaal maar heb niet altijd de tijd om te reageren. Kaketoe en snake bites mmmmhhhh heerlijk. Ik ben toen best een tijdje in Arlie geweest. Daar heb ik toen Els leren kennen. Wij zaten in het hostel
    Backpackers by the bay. Dat was erg relaxed. Hoe bevalt Magnums? Daar heb ik 1 nacht geslapen. Heb je al meegedaan aan de miss wet t-shirt of het jelly wrestling? Wanneer ga jij dan nou de WS? Ik heb je sms ontvangen hoor en wil graag even de tijd nemen om je een lange mail te sturen maar het is hier zo druk.... Pppffuuu dus blijf genieten daar en geniet bewust. Knijp jezelf gewoon af en toe. Have fun Kus Jes

  • 02 April 2010 - 09:51

    Sjanneke:

    haha snake bite bier... kijk je uit... die kan hard vallen... dit zeg ik even uit eigen ervaring :).... Veel plezier dame...xxx

  • 03 April 2010 - 03:04

    Pap:

    het is goed te zien dat je het naar je zin hebt ik volg alles misschien ook iets voor mij zo,n trippie je weet ik ben niet zo,n schrijver maar ik geniet met je mee love you xxxx.

  • 03 April 2010 - 03:04

    Pap:

    het is goed te zien dat je het naar je zin hebt ik volg alles misschien ook iets voor mij zo,n trippie je weet ik ben niet zo,n schrijver maar ik geniet met je mee love you xxxx.

  • 03 April 2010 - 10:33

    Tante Alie:

    wat leuk dat je dit doet.hoorde dat marijke ook komt.ik ga je volgen en ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben geniet ervan liefs tante alie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 77530

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: