Maandag: Dag 3 & Dinsdag: Dag 4! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Maandag: Dag 3 & Dinsdag: Dag 4! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Maandag: Dag 3 & Dinsdag: Dag 4!

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

20 April 2010 | Australië, Sydney

Hughenden naar Cloncurry 408 km.

Eindelijk te zijn aangekomen, hebben we een godverlaten famercamp gevonden!
Marijke,Skippy, de farmer incl 2 honden en ik zijn de enige op deze camping, hi hi hi.
Wat een prachtige sterrenhemel zeg, Marijke heeft haar eerste levende kangeroe's gezien, zo mooi.
Ik vind het wat minder hier ipv de hond in de (wc)pot, vond ik de grote groen kikker in de pot, hi hi.
Dan maar wildplassen voor onze eigen Chubby.
Daarna had ik het geluk dat bij het douchen, er een emorme grote zwarte spin zat, brrrrrr.
Marijke heerlijk gedoucht, ik met een bakje en washandje bij het kraantje gepoedeld hi hi.

Enfin; Kleinigheidje blijf je houden!

S'morgens eenmaal uit onze Chubby gezweten, dachten wat ligt hier toch veel honden shit, uiteindelijk bleek dit van de kangeroe's te zijn, die rondom onze Chubby heen hupte!

Dit was weer een echte serveivel ervaring, en koste maar 10.- dollar, incl. alle wilde dieren.

-

Dinsdag: Dag 4:

Cloncurry naar Mount Isa, 114 km.

Vandaag zijn we in een koperplaatsje terecht gekomen Mount Isa.
We zitten na vannacht even op een wat luxere camping; heerlijk zwembad, electra, douches, toilet, keuken dit allen spin en kikker vrij!
De enige die ons tot nog toe heeft begroet, is Harry de lizzard, prachtig mooi!

Onze Chubby staat onder ecalyptus-boom, maar helaas geen Koala's!

Vanmiddag naar the Woolwords ons beschimmelde brood inruilen voor verse, hihi.
Vanavond de Macaroni met Cornedbeef (uchh, van gisteren)nuttigen.

Lekker chillen, Goontje, boekie, peukie en ons voorbereiden op morgen.

p.s. Joke ik heb al mooie opalen gezien, komt goed.
p.s.s. Wat is je juiste mobiele nummer, willen je even een keer bellen!


  • 22 April 2010 - 06:03

    Stefanie:

    Erg leuk weer....maar die spin???? gelijk heb je dat je daar niet ging douchen! de rillingen lopen over mijn lijf als ik die foto zie bah! dus volgende keer maar gewoon weer foto's van skippy hahahah

    have fun!

    x

  • 22 April 2010 - 06:47

    Kirsten:

    Ha Peg!

    Ik ben t met Stef eens, Gedver! ik ben niet zo bang voor spinnen, maar deze is wel heeeel goor!

    Denk aan je en wacht weer op je volgende story!

    X

  • 22 April 2010 - 06:56

    Sjanneke:

    gatver die spin.. dat je niet in alle staten was (of dat heb je maar even uit je verhaal gelaten ;))... droomde dat je terug was:).. nee je hebt nog lekker ff... jaloers meid... ziet er vet chill uit allemaal.
    xxx

  • 22 April 2010 - 07:14

    Jes:

    Nog geen kangeroe op je bumper?

    Wat een stelletje ...... hier. Als je naar Australie gaat weet je dat er een grote kans in zit dat er af en toe een klein spinnetje zit...hihihi.... Peg heerlijk hier ben ik ook allemaal geweest. Ben benieuwd of we op dezelfde camping hebben gestaan.

    Ik blijf zeggen geniet geniet geniet en doe de groeten aan je tante. Stelletje backpackers.

  • 22 April 2010 - 08:42

    Joke:

    Gotver - was ff n paar dagen niet op de site. Wat een trip :) zit hier gewoon mn nagels te bijten hehehe. Dat spinnetje is inderdaad ook mijn maatje niet :( maar die kango;s--te gek. ( Als ze dan niet dood zijn natuurlijk) Marijke ik sms mn telefoonnummer anders heb ik half "waarbenjijnu"voor de grap aan de telefoon :) . Sjaakie heb je het vliegtuig gemist door die Ijslandse wolk of weer wat anders :) hehehe. Marijke dat je opalen heb gezien... te gek. Die zitten inderdaad in speciale gebieden.
    Ennee - niet gaan voor de pililutters hoor. De tandloze geitenfarmers zijn n betere optie. He meiden - wat kunnen de achterblijvers nou nog meer zeggen dan heeeel veeelplezier en genieten.
    Liefs Joke ;)

  • 22 April 2010 - 16:34

    Erwin En Diny:

    Hey Meiden,
    Franck hier vroeg zich af of ze daar ook aussie pakken hebben, nee geen kangeroe pak :-)
    Leuk om te lezen, al wat moois gezien daar om te duikelen? Hier gaat het mooie weer ook komen het weekend. Ma je was op tijd die kant op ivm gesloten luchtruim boven europa, vulkaan uitbarsting Ijsland.Inmiddels vliegen ze weer. Hier alles zijn gangetje. Have fun en stuur eens wat foto's naar nod02zx@hetnet.nl
    Liefs
    Erwin en Diny

  • 22 April 2010 - 22:02

    Lique:

    o man wat een grote gore spin aaaaahhhhhhhhhh.
    verder wel chill allemaal zo te zien.
    have fun lady's
    dikke kus van moi

  • 23 April 2010 - 07:15

    Mams:

    Hallo girls,
    Wat lullen jullie nou over zo'n spinnetje hihi. Nou mis je me he Peggy Nap.
    Als het nou een kikker was kan ik me voorstellen dat je direkt de zee over wil zwemmen naar huis!!!
    Het is hier zalig weer. Alles staat mooi in bloei. Weten jullie trouwens dat wij in Nederland volgende week vrijdag voor jullie de vlag uithangen hihi. Nou alles gaat hier prima
    en jullie vermaken je ook goed merk ik. Geniet! de tijd gaat zo snel. Dikkke XXX voor jullie. Begrijp ik goed dat er nog geen aussie meekomt naar Nederland??
    Ach wat we hebben hier toch zat lekkere boeren.

  • 23 April 2010 - 15:51

    Reesens (rozijntje):

    He zizter en nies, hau is it wit de toe of joe? Hier is effrietink olreid! De nekst teim eim wreit in hollands biecos mij inlies wreiting is not so goed joe no!! Ei lijk de spijder biecos eim not afreed of det keind of enniemols but ei doont want him in mij bedroem!! Toedee ei hef mij tikkets for bodrum, ei was afreed det i doont ko, biecos oll de pleens aar doont vlei enniemoor til jesterdee but wie ken ko!! Eil bie bek on 8 mei en den is it toe moor wieks en den wie sie ietsjotter feinelie. Nau leedies hef a lot of vun en enjoi jour trip in de vet lips bus!!
    Kussie xx joe no hoe dis is

  • 23 April 2010 - 16:04

    Reesens (rozijntje):

    Ei hef wan moor kwestjen, aar de teest of de windoos stroberrie oor tjoklet?? Ei noo sombaddie hoe hes de seem kollor bus en hie is ferrie stoepit joe noo end hie has noo teest meebie it is somthink vor him, ei noem noo neems hihi!!

  • 23 April 2010 - 18:21

    Selina:

    Iiieeeeekssss die spin gatver
    Verder wel geweldig naar jullie zin he
    Veel plezier verder weer lady`s

    Liefs xx

  • 26 April 2010 - 10:05

    Kiko:

    Hihihihhi mutsen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Peggy Goes Down Under!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2010

Home Sweet Home!

15 Mei 2010

Dag 29: Afscheid Chubby!

14 Mei 2010

Dag 28: Sydney

13 Mei 2010

Dag 27: Sydney

12 Mei 2010

Dag 26: Sydney
Peggy

One life,live it!

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 77520

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Los Angeles, Californië

27 Februari 2010 - 25 Mei 2010

Peggy Goes Down Under!

Landen bezocht: