Vrijdag: dag 7 & Zaterdag: dag 8 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu Vrijdag: dag 7 & Zaterdag: dag 8 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peggy Nap - WaarBenJij.nu

Vrijdag: dag 7 & Zaterdag: dag 8

Door: Peggy & Marijke

Blijf op de hoogte en volg Peggy

23 April 2010 | Australië, Sydney

Vrijdag:

Alice Springs de opstart naar Ayers Rock.
Eenmaal in Alice te zijn aangekomen, opzoek naar een slaapplekkie.
Eerste het hostel werden we weggestuurd, het tweede hostel heten Aboriginal-hostel!
Marijke ging wel even naar binnen om te vragen of we gebruik mochten maken van de parkeerplaats bij dit hostel om te overnachten.
Wat blijkt nou: Dit is een hospital voor alleen abo's hi hi hi hi.
Maar de dame achter de balie, heeft ons naar een mooie camping verwezen.
Helaas 25,- dollar, maar super luxe.

Zaterdag:

Vanmorgen opzoek naar opalen, Joke Marijke heeft deze gevonden hoor!
Wat nieuwe boodschapjes gedaan, daarna weer verder met Chubby richting Ayers Rock.
Onderweg Bob Marley geluisterd, met veranderde tekst:

NO MAN NO CRY,
NO MUSHROOM NO FLY!!!!!!

Na 319 km hebben we onze angst opzij gezet en staan we nu gratis op een parkeerplaats midden in de Bush.
Met een aardige buurman, wat ons veilig leek!
Gelukkig heeft de buurman een klein kut-keffertje, dus dat is onze dobberman waakhond, for the night, hi hi!

Straks weer lekker lepeltje aan lepeltje slapen met Chubby, zodat wij morgen vroeg 04.30 uur kunnen opstaan om optijd te zijn om die Kopere Ploert (Ayers Rock) op te zien komen!
Spannend hoor, daar hebben we namelijk fucking 2500 km voor moeten rijden, met maar liefst 90 km per uur, hi hi.

p.s. Lieve mensen foto's volgen, maar krijgen ze hier in niemandsland niet gedownload!

• 28 April 2010 - 08:21

Jes:

Oh wat ben je toch trouw aan ons. Ik ga snel door naar je volgende verhaal hihihihi....

• 28 April 2010 - 10:56

Sjanneke:

Peggy:) bedankt voor je kaartje - tof man....
    Dikke kus